Se pare că nu doar românii vor ieftin şi (câteodată) bun, ci şi spaniolii. Cu o strategie identică cu cea practică în România, Digi atrage în Spania zeci de de mii de noi abonaţi lunar, în timp ce concurenţa pierde.
Ca un update la articolul din martie, aflăm că rezultatele după primul semestru sunt extraordinare pentru Digi. În primele şase luni ale anului peste 438.000 de spanioli au ales abonamentele ieftine ale operatorului român (350.000 pe segmentul mobile şi 88.000 pe fibră optică), în timp ce situaţia la restul operatorilor nu este tocmai roz:
- Vodafone – minus 270.000 abonaţi pe segmentul mobile şi minus 80.000 pe fibră optică
- Telefónica – minus 68.000 abonaţi pe segmentul mobile şi minus 115.000 pe fibră optică;
- Orange – minus 65.000 abonaţi pe segmentul mobile şi menţinere număr de abonaţi pe fibră optică;
- MásMóvil – nu a publicat încă situaţia, aceasta este mai interesată de fuziunea cu Orange.
Toată piaţa este îngrijorată de oferta agresivă a Digi, unii operatori ameninţând chiar că în acest ritm vor reduce cheltuielile în infrastructură pentru a rezista.
Surse din industria spaniolă de comunicaţii susţin că Digi a devenit “principalul inamic” pentru restul competiţiei.