Piaţa de streaming va avea un nou gigant, unul făcut strict pentru a putea concura la modul cel mai serios cu Netflix, Disney sau Amazon. Reprezentanţii Discovery şi Warner Media (AT&T) au anunţat fuziunea dintre cele două entităţi pentru un plus de competitivitate.
Noua compania îşi va porni activitatea din 2022 după ce tranzacţia va fi aprobată şi va fi condusă de David Zaslav, actualul CEO Discovery. Din noua entitate 71% din acţiuni vor fi deţinute de AT&T, în timp ce restul de 29% de Discovery.
Warner Media deţine în prezent HBO şi HBO Max ce au un total de aproximativ 64 milioane abonaţi, în timp ce Discovery cu Discovery+ vine în plus cu alţi 15 milioane abonaţi. Dacă ar fi să facem nişte comparaţii, Netflix are undeva la 208 milioane abonaţi, iar Disney+ doar ce a trecut pragul a 100 milioane abonaţi.
Noua companie va mai deţine şi alte posturi de televiziune importante precum CNN, TNT, Boomerang, Cartoon Network, Cinemax, Animal Planet, Discovery Chanel, HGTV, TLC, History Channel sau Eurosport.