Disney strânge rândurile în fața Netflix și le blochează reclamele

/
/
6 oct. 19
/

Disney este pe ultima sută de metri înainte de lansarea Disney+, rivalul său pentru Netflix. Au strâns rândurile și au decis să blocheze reclamele Netflix în posturile TV din portofoliu.

Excepția este ESPN ce va accepta reclamele Netflix în continuare, deși este deținut de către Disney.

Netflix a avut un buget de reclame de 1.8 miliarde dolari în 2018, 99.2 milioane dolari au fost alocați pentru reclame pe TV. 13% din acest buget erau rulați în grupul Disney.

Interesant este că Disney se raportează la Netflix ca rivalul său principal, iar Amazon, Apple și Comcast pot avea reclame în continuare.

Disney+ debutează pe 12 noiembrie în SUA și Canada. Abonamentul va fi de 6.99 dolari, cel mai mic plan de la Netflix de tip non-HD este 8.99 dolari. Seriile Star Wars și Marvel sunt printre titlurile scoase în față de către Disney.

Am observat că există o mare așteptare pentru noul serviciu de streaming. Majoritatea se bazează pe faptul că au producții de succes pe care le pot evidenția în raport cu soluțiile concurente. Totuși, am încredere în Netflix că deja a reușit să producă suficient conținut ca să nu mai depindă de cineva. Cred că pentru moment sunt prea multe soluții, piața este destul de fragmentată.

Cei mai importanți jucători sunt Netflix, Amazon și HBO Now, iar Apple și Disney sunt nou veniți în joc. Mai sunt companii cu ambiții globale precum Rakuten TV. Până la urmă câte abonamente să poți susține?

Sursa: GSMarena.com
Categorii: Software
Cuvinte cheie: Disney, netflix
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.