Diverse

Conceptul de easybox promovat de eMAG a luat amploare în ultimele luni, din ce în ce mai mulţi retaileri căutând să ofere clienţilor săi opţiuni de livrare similare.

Variante nu sunt foarte multe, însă cei de la elefant.ro au reuşit cumva să semneze un parteneriat cu Sameday Courier, firmă ce face parte din grupul eMAG. Prin intermediul acestui parteneriat, elefant.ro va putea livra pachete în oricare din cele 800 de puncte self-service easybox din ţară.

Clienţii elefant.ro sunt anunţaţi prin email şi SMS imediat ce comanda plasată ajunge la lockerul easybox selectat. Accesul se realizează pe baza unui cod trimis de companie tot prin SMS. Plata se poate face cu cardul online în momentul plasării comenzii sau la ridicarea comenzii de la easybox, cu cardul sau telefonul mobil.

“Experienţa cumpărătorului din momentul în care accesează prima pagină şi până la final, când intră în posesia produselor preferate, trebuie să fie fără cusur. În ultimii ani, întreaga echipă a lucrat mult la îmbunătăţirea acestei experienţe şi, împreună cu partenerii noştri, reuşim să oferim celor peste două milioane de clienţi servicii tot mai performante şi mai aproape de nevoile lor”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Retailerul elefant.ro a înregistrat în primele 6 luni ale anului venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut.