eMAG pregăteşte lansarea a două noi mărci proprii – eMAG Essentials şi BeautyName by eMAG. Pentru moment acestea au fost înregistrare la oficiul de mărci european şi foarte probabil urmează a fi prezentate oficial în zilele / săptămânile următoare.
La înregistrarea pentru eMAG Essentials se arată ca fiind compatibile produse de uz general, de la odorizante şi uleiuri esenţiale, până la ustensile de bucătărie, materiale din hârtie şi carton sau produse textile.
În cazul BeautyName by eMAG avem produse compatibile din segmentul de înfrumuseţare, inclusiv cele pentru igiena corporală precum săpun, şampon, gel de duş, beţisoare de urechi sau pastă de dinţi.
Aceste două mărci vin destul de logic în contextul în care eMAG va investi enorm în dezvoltarea şi promovarea conceptului Freshful by eMAG. Cel mai probabil din 2022 vom putea comanda de pe această platformă online foarte multe produse marcă proprie eMAG, exact cum găsim în prezent în hypermarketuri brandurile proprii (Pilos şi Silvercrest la Lidl, My Project, Switch On şi Ţara Mea în Kaufland, Les Cosmetiques, Tex, Bluesky sau gama Carrefour în Carrefour etc.).
Se pare că vorbim tot de categorii de produse accesibile ca preţ, unele menite să aducă în special volume.