Diverse

Andy Rubin a încercat să aducă ceva diferit în marea de smartphone-uri Android, însă nu a reuşit decât să creeze o tendinţă nouă în lumea telefoanelor: decupajul din zona camerei frontale (mai mic sau mai mare).

Essential Phone (PH-1) se anunţa ca un deschizător de drumuri, însă nu a reuşit să puncteze decisiv acolo unde compania avea cel mai mare nevoie pentru a-şi continua proiectul, la vânzări. La trei luni de la prezentarea oficială, Essential Inc. reuşise să vândă doar 5000 de unităţi, cifră extrem de dezamăgitoare.

Chiar dacă a fost un smartphone foarte interesant, Essential Phone (PH-1) a avut suficiente elemente negative pentru un insucces comercial: preţ ridicat (699 dolari), disponibilitate limitată (doar în Statele Unite ale Americii prin operatorul Sprint şi în Canada), lipsa unei strategii de marketing bine pusă la punct şi camera foto mediocră.

Cum rezultatele nu se lasă aşteptate, veştile pentru Essential Inc. nu sunt deloc bune. Conform unui raport Bloomberg, compania renunţă la Essential Phone 2, iar situaţia financiară precară îl presează pe Andy Rubin să scoată compania la vânzare. Această variantă nu este unică, sursele susţinând că Essential Inc. ar mai putea apela la ajutorul unor investitori sau chiar la un împrumut bancar.

Cert este că Andy Rubin nu neagă aceste informaţii apărute în presă, printr-o postare publicată pe contul său Twitter alimentând şi mai mult speculaţiile legate de insuccesul proiectului său.