Software

Compania de analiză Sensor Tower a publicat un studiu legat de consumul de jocuri şi aplicaţii pentru piaţa europeană. Acesta arată că europenii investesc din ce în ce mai mulţi bani în astfel de produse, în 2019 cheltuind un total de aproximativ 11.2 miliarde de dolari (+18.9% vs 2018).

Alte statistici importante extrase din studiu:

  • 13.5% din totalul cheltuielilor globale pe jocuri şi aplicaţii vin din Europa;
  • cele 11.2 miliarde de dolari sunt împărţite astfel:
    • 6 miliarde de dolari prin App Store (+19.6% vs 2018);
    • 5.2 miliarde de dolari prin Google Play (+18% vs 2018).

  • 7.4 miliarde de dolari au fost cheltuiţi doar pe jocuri (+14.6% vs 2018).
  • 24.1 miliarde de descărcări de jocuri şi aplicaţii (+7.2% vs 2018);
  • cei mai mulţi bani îi cheltuiesc britanicii, germanii, francezii, ruşii şi italienii;
  • Tinder, Netflix, Youtube, Azar şi Google One – aplicaţiile în care s-au investit cei mai mulţi bani;
  • WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, TikTok şi Facebook – cele mai descărcate aplicaţii;

Creşterile de la an la an sunt importante, iar acest lucru arată apetitul europenilor pentru astfel de distracţii. Faptul că pierdem ore zilnice pe smartphone nu mai este o noutate pentru nimeni.