Facebook fără reclame costă în România aproape cât Netflix, YouTube Premium şi Spotify luate împreună

/
/
7 nov.
/

La primele ore ale dimineţii m-am trezit cu o întrebare incomodă din partea celor de la Meta (cum cred că aţi primit majoritatea dintre voi).

Compania americană mă întreba cum doresc să folosesc Facebook de acum înainte: gratuit, dar cu reclame sau fără reclame, dar prin abonare la un cost lunar de 69.99 lei.

Este clar că cei de la Meta au pus acest preţ ridicat la abonament în glumă, tocmai pentru ca utilizatorii să îl refuze şi să le ofere acceptul negru pe alb la utilizarea datelor personale în scopul targetării cu reclame.

Spun că este ridicat deoarece cu aproximativ aceeaşi bani te poţi abona la alte 3 servicii mult mai utile:

  • Netflix – 25 lei / lună;
  • YouTube Premium – 26 lei / lună;
  • Spotify – 24 lei / lună.

Totalul este de 75 lei / lună (cu 5 lei mai mult), dar din partea acestora primeşti acces la conţinut video (clipuri, filme, seriale, documentare etc.) şi muzică din belşug. Ori pe Facebook ce primeşti ?

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Comisia Europeană amendează Apple şi Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp) cu 500 de milioane euro, respectiv 200 de milioane euro

Diverse
/
/
23 apr.
Prin intermediul unui comunicat oficial postat în cursul zilei de astăzi (23 aprilie 2025) pe site-ul oficial al Comisiei Europene, autoritatea a confirmat aplicarea de două noi amenzi astfel:

Facebook, Instagram şi WhatsApp funcţionează cu dificultate în România (12 decembrie 2024)

Gadget
/
/
11 dec.
Începând cu ora 19:30 majoritatea platformelor de socializare Meta funcţionează cu dificultate în România.

Meta recunoaşte că şterge / restricţionează prea multe postări în mod eronat pe reţelele sale de socializare (Facebook, Instagram, Threads)

/
/
4 dec.
Adevărul este că Meta are nişte algoritmi de te doare capul, nu puţine au fost cazurile când şi noi am avut probleme cu articole simple postate pe Facebook. Se pare că şi compania conştientizează acest lucru, iar noutatea este că acum recunoaşte şi public această problemă.