Software

Foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, a anunţat un nou parteneriat cu lanţul de hipermarketuri Kaufland România.

Serviciul de livrare la domiciliu va fi disponibil pentru început în Bucureşti şi zonele limitrofe, cât şi în oraşele Timişoara, Iaşi şi Galaţi. Utilizatorii din aceste oraşe pot face deja comenzi prin intermediul aplicaţiei Foodpanda în categoria Shops. Aici vor găsi peste 3500 de produse alimentare şi nealimentare vândute de Kaufland, însă numărul acestora va creşte în perioada următoare.

Timpul mediu de livrare al produselor comercializate de Kaufland va fi de aproximativ 60 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație. Pentru început, clienții vor putea efectua comenzi zilnic în intervalul de timp 10:00-22:00, urmând ca până în decembrie programul să fie extins la 8:00-23:00 la nivel național și 8:00-1:00 în București. Valoarea minimă a unei comenzi este de 50 lei, iar greutatea maximă acceptată este de 20 kilograme. Taxa de livrare pentru fiecare comandă are o valoare unică de 4,99 lei (ciudat, mie în aplicaţie îmi arată transport gratuit, însă probabil este o promoţie de lansare).

 „Noul parteneriat pe care l-am încheiat cu lanțul de hipermarketuri Kaufland este unul strategic, având în vedere poziționarea și rețeaua foarte bine dezvoltată a retailerului. Suntem convinși că vom avea o colaborare de lungă durată, mai ales că am găsit în echipa Kaufland parteneri de încredere care împărtășesc aceleași valori ca și echipa foodpanda în ceea ce privește calitatea și atenția oferită fiecărui client. Împreună ne propunem să ajungem la și mai mulți utilizatori care își doresc să le fie livrate cumpărăturile acasă, într-un timp foarte scurt. Aceștia pot scuti un drum până la hipermarket, pot evita aglomerația și își pot aloca mai mult timp pentru alte activități. Totodată, mizăm pe faptul că utilizatorii noștri vor aprecia oferta diversificată de produse alimentare și nealimentare.”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.