Diverse

La sfârşitul anului trecut, Domo şi-a schimbat CEO-ul, punându-l în funcţie pe sud-coreeanul Kim Koellner. Începând din acel moment, planurile celor de la Domo au devenit măreţe şi conform spuselor CEO-ului, aceştia vor să ajungă lideri pe piaţa de profil în 2015.

Situaţia nu este atât de roz pe cât pare la prima vedere. Liderul electro-IT din România este în acest moment Altex, cu afaceri de peste 250 milioane de euro anul în 2013, în timp ce Domo se află pe poziţia a treia cu o cifră de afaceri de “doar” 132 milioane de euro. Kim Koellner a anunţat că „Plănuim să fim lider de piaţă într-un an, iar acest lucru ar putea presupune o achiziţie dacă preţul care ni se cere este cel corect. Ne uităm atât la companii din online, cât şi din offline.“

În condiţiile în care ambiţiile Domo sunt foarte mari, Ziarul Financiar ne anunţă că de aproximativ 2-3 luni, Domo şi Flanco se află în negocieri pentru crearea celui mai mare jucător din electro-IT-ul românesc (afaceri de peste 260 milioane de euro). Aceştia mizează pe faptul că Domo nu are o politică agresivă de expansiune şi astfel nu au cum să îşi dubleze cifra de afaceri decât printr-o fuziune sau achiziţie.

Dacă aceste presupuse negocieri vor avea un final fericit, începând de anul viitor vom avea un nou jucător puternic care va face să crească concurenţa pe această piaţă. Ce părere aveţi de aceasta fuziune? Vi se pare benefică pentru clienţi?

Categorii: diverseretail

Despre autor

Cosmin Muşat

Redactor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri de aplicaţii, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează LG G2 şi tableta LG G Pad 8.3.