Altex preia garanţiile produselor vândute prin Domo la nivel naţional

/
/
11 ian. 16
/

Altex a trimis un comunicat oficial prin care ne anunţă că vor acoperi în perioada următoare tot ce înseamnă garanţia şi service-ul produselor achiziţionate în reţeaua Domo. Pentru a beneficia de garanţie trebuie să prezentaţi facturile produselor care să ateste achiziţia prin intermediul Domo.

În comunicatul de presă se spune că se va asigura garanţia şi service-ul pentru toate produsele cumpărate de la Domo care se află şi în gama Altex. Mă întreb totuşi ce se va întâmpla cu acele device-uri ce nu există în portofoliul comerciantului (spre exemplu gama de gadget-uri Westwood).

După cum probabil ştiţi retailerul Domo a închis întreaga reţea de magazine fizice, urmând ca în 2016 să se axeze doar pe mediul online. În locul acestor magazine se vor deschide locaţii de la alţi comercianţi. Spre exemplu Altex a deschis deja magazine în locul Domo în Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, Miercurea Ciuc, Piteşti, Râmnicu Sărat, Reghin şi Târgovişte.

domo-630x325

„Altex România vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo

Suntem alături de clienții noștri, dar și de clienții anteriori ai magazinelor Domo, întrucât experiența de cumpărare contează foarte mult pentru noi. Considerăm că aceasta este abordarea potrivită pentru un lider de piață, arătând astfel o preocupare constantă față de nevoile clienților, fie că sunt ai noștri sau că fac parte din portofoliul altor retaileri electro-IT, care, din diferite motive, și-au încetat activitatea pe o piață.

Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama Altex, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.” a declarat Dan Ostahie, CEO Altex.

Categorii: Diverse, Retail
Cuvinte cheie: altex, Domo, garantie
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

TOP 10: Filme lansate în 2025 cu cele mai mari încasări la box office

A devenit cumva o tradiţie ca la final de an să prezentăm topul filmelor cu cele mai mari încasări la box office. Ţinând cont că 2025 se grăbeşte să ne părăsească, a venit timpul să vorbim despre cele mai de succes filme lansate anul acesta, cele care au reuşit să atragă cei mai mulţi oameni…

Monitor curbat de gaming QD-OLED Philips Evnia 34M2C6500 – review (Nu doar pentru gaming la nivel înalt, ci potrivit pentru oricine, și totul la un preț extrem de competitiv!)

Începutul acestui an mă punea în fața unuia dintre cele mai bune monitoare de gaming pe care le-am testat până acum, iar în ultimele zile ale lui 2025 m-am jucat în fața unui alt monitor Philips de excepție. Nu este cu adevărat dintre cele mai performante, dar cu un excelent raport preț / specificații și,…

Ce pachete atractive de Crăciun a pregătit Huawei în ediție 2025 – 10 idei de cadouri inspirate (smartwatch-uri, căști wireless, tablete etc)

Mai sunt doar câteva zile până la Crăciun, iar Huawei prin magazinul propriu iese în față cu mai multe oferte atractive.