Google are foarte multe proiecte de succes, dar au existat şi multe altele pe care le-a tras pe linie moartă din diverse motive. De cele mai multe ori acestea nu au primit aprecierea utilizatorilor, însă au existat şi cazuri în care Google nu le-a acordat atenţie suficientă.
Un astfel de caz este Google Health. Într-o perioadă în care mulţi români se tratează de acasă cu “doctorul Google”, compania americană închide departamentul Health şi mută angajaţii care pe unde apucă. Deşi această divizie există în rândul Google încă de prin 2006, activitatea sa nu prea a fost foarte vizibilă până la angajarea în 2018 a Dr. David Feinberg ca şi coordonator al echipei. Din păcate în urmă cu câteva zile acesta a părăsit compania, foarte probabil pentru că divizia Health nu mai avea niciun viitor.
Personal nu înţeleg de ce Google a luat această decizie, mai ales că achiziţia Fitbit era o şansă importantă de dezvoltare a echipei. Mai toate purtabilele din ziua de azi vin cu caracteristici din domeniul sănătăţii, de la deja banala măsurare a pulsului, până la măsurarea gradului de oxigenare al sângelui sau măsurarea stresului. Sunt sigur că acest domeniu avea potenţial, iar Google Health îl putea ajuta.
Nu ştiu de ce, dar nici pe cei de la Fitbit nu îi văd prea bine. Parcă şi ei au intrat în ultimul timp într-un oarecare con de umbră. Să aibă soarta Motorola ?