Aceasta ar fi prima concluzie la citirea rezultatelor obţinute în ultimul trimestru de gigantul american. Criza economică ce a cuprins segmente întregi din piaţă nu îşi spune cuvântul în afacerile Google.
“Veniturile companiei au fost 5,94 miliarde de dolari, plus 7% fata de T3 din 2008. Profitul net a fost 1,64 miliarde de dolari, comparat cu 1,29 miliarde anul trecut in aceeasi perioada. Site-urile Google au generat 3,93 miliarde de dolari, plus 8% comparat cu T3 2008. Costurile operationale au fost 1,64 miliarde de dolari, comparat cu 1,74 miliarde de dolari anul anterior.”
Un rival de acelaşi rang nu cred că va apărea în următorul “cincinal”. Cota lor pe piaţa search engine-urilor a crescut cu 0,3%(peste 67%) pe când Microsoft şi al său Bing cu 100 de milioane dolari investiţie în reclamă au crescut cu 0,1% şi se învârt în jurul a 10% (extrem de puţin faţă de ambiţiile Microsoft).