Software

Cred că anul acest am scris cel puţin 2-3 articole despre cum Google caută soluţii de a ne forţa sub o formă sau alta să vedem mai multe reclame pe YouTube. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵

Printre altele, vorbim de blocarea accesului la conţinut dacă avem add-block activ, camuflarea butonului Skip Ads sau introducerea de reclame de 30 de secunde ce nu pot fi sărite pe smart TV-uri.

Pentru această ultimă categorie avem o veste şi mai proastă. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵 Google testează implementarea unor reclame mai rare, dar de durată mai lungă, de câteva minute. Practic dacă te uiţi la un podcast de 2 ore, pe la jumătate lui ai putea primi forţat reclame ce nu pot fi sărite de 8-10-12 minute.

Dacă facem o paralelă, această strategie este aplicată de când lumea şi pământul de televiziunea clasică. În timpul unui film, orice post de televiziune ne bagă până la 12 minute de reclame într-un interval de o oră. Avem doar atât pentru că aceasta este limita maximă permisă de lege, că altfel eram sufocaţi.

Observaţi că în curând o să avem la reclame pe YouTube de o să ne săturăm. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵

Sursa: techcrunch.com