Cred că anul acest am scris cel puţin 2-3 articole despre cum Google caută soluţii de a ne forţa sub o formă sau alta să vedem mai multe reclame pe YouTube. Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.
Printre altele, vorbim de blocarea accesului la conţinut dacă avem add-block activ, camuflarea butonului Skip Ads sau introducerea de reclame de 30 de secunde ce nu pot fi sărite pe smart TV-uri.
Pentru această ultimă categorie avem o veste şi mai proastă. Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.
Google testează implementarea unor reclame mai rare, dar de durată mai lungă, de câteva minute. Practic dacă te uiţi la un podcast de 2 ore, pe la jumătate lui ai putea primi forţat reclame ce nu pot fi sărite de 8-10-12 minute.
Dacă facem o paralelă, această strategie este aplicată de când lumea şi pământul de televiziunea clasică. În timpul unui film, orice post de televiziune ne bagă până la 12 minute de reclame într-un interval de o oră. Avem doar atât pentru că aceasta este limita maximă permisă de lege, că altfel eram sufocaţi.
Observaţi că în curând o să avem la reclame pe YouTube de o să ne săturăm. Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.