Google testează o nouă modalitate de afişare a reclamelor pe aplicaţia YouTube pentru smart TV-uri, una care ne aduce aminte de televiziunea clasică

/
/
9 sept. 23
/

Cred că anul acest am scris cel puţin 2-3 articole despre cum Google caută soluţii de a ne forţa sub o formă sau alta să vedem mai multe reclame pe YouTube. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵

Printre altele, vorbim de blocarea accesului la conţinut dacă avem add-block activ, camuflarea butonului Skip Ads sau introducerea de reclame de 30 de secunde ce nu pot fi sărite pe smart TV-uri.

Pentru această ultimă categorie avem o veste şi mai proastă. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵 Google testează implementarea unor reclame mai rare, dar de durată mai lungă, de câteva minute. Practic dacă te uiţi la un podcast de 2 ore, pe la jumătate lui ai putea primi forţat reclame ce nu pot fi sărite de 8-10-12 minute.

Dacă facem o paralelă, această strategie este aplicată de când lumea şi pământul de televiziunea clasică. În timpul unui film, orice post de televiziune ne bagă până la 12 minute de reclame într-un interval de o oră. Avem doar atât pentru că aceasta este limita maximă permisă de lege, că altfel eram sufocaţi.

Observaţi că în curând o să avem la reclame pe YouTube de o să ne săturăm. 💵Asta dacă nu cumpărăm YouTube Premium, desigur.💵

Sursa: techcrunch.com
Categorii: Google, Software
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.