Un cititor a precizat în secțiunea de comentarii că a prins iPhone X de 256 GB la Orange pe o greșeală de preț – 13.01 euro.
A primit confirmare prin mail și SMS, iar cu transport ar fi de plătit doar…, 74 lei.
Nu știu ce să zic, va fi o întreagă discuție pe acest subiect. Este clar că avem o greșeală și că Orange poate alege să livreze stocul inițial de iPhone X, iar după aceea să ofere un voucher sau cine știe ce soluție găsește spre a rezolva problema. Bănuiesc că dacă această ofertă a stat pe site pentru câteva ore s-au generat sute de comenzi, iar sute de iPhone X ar însemna sute de mii de euro = o pagubă destul de serioasă chiar și pentru operatorul de telecomunicații.
Am cerut mai multe detalii și aștept un răspuns.
Cum credeți că vor ieși din această situație?
Update:
“În urma unei erori, în cursul zilei de astăzi, pe site-ul orange.ro au fost publicate anumite produse din gama Apple cu preţuri de vânzare eronate. Pentru noi este foarte importantă experienţa clienţilor, astfel toate comezile înregistrate în urma acestei situaţii vor fi onorate.”