Se aglomerează piaţa de livrări produse alimentare şi nealimentare la domiciliu, asta după ce în urmă cu 2-3 ani aceasta aproape că nu exista.
Dacă în urmă cu doar câteva zile anunţam Freshful by eMAG, în curând va fi lansată platforma online grovy.store/ro, cât şi aplicaţiile dedicate pentru Google Play şi App Store. Grovy este un start-up german înfiinţat în urmă cu mai puţin de 1 an (decembrie 2020), iar promisiunea acestui serviciu este o livrare rapidă în doar 10 minute de la trimiterea comenzii.
Grovy va fi disponibil iniţial doar în Bucureşti, iar produsele vor fi livrate în pungi de hârtie şi doar cu biciclete sau scutere electrice.
“Sustenabilitatea este foarte importantă pentru noi, motiv pentru care livrăm doar cu e-bike sau e-scooter. Revoluționăm comportamentul de cumpărare al clientului și îi permitem acestuia să-și satisfacă nevoile directe în câteva minute. Fie că este vorba de lapte, gel de duș sau sos de roșii pentru paste.”, a declarat Thomas-Christian Adam, co-fondator Grovy.
Grovy va pune la dispoziţie livratorilor întreg echipamentul, de la îmbrăcăminte adecvată anotimpului, până la smartphone şi bicicletă / scuter electric.
Prin Grovy veţi putea comanda în general produse alimentare, dar şi diverse accesorii pentru telefoane şi gadget-uri, produse de birou, lenjerie etc.