HTC se pregătește să investească masiv în publicitate

25/03/2013

Peter Chou este CEO al HTC și într-un interviu de pe la începutul anului punea performanțele slabe ale companiei taiwaneze și în marketingul deficitar. Concurența fiind mult mai prezentă la acest capitol și luându-le fața în 2012, vă dați seama că mă refer în special la Samsung.

Benjamin Ho a fost angajat de curând pe poziția de șef la departamentul de marketing / chief marketing officer. A dat un interviu către The Wall Street Journal și a afirmat că HTC nu a fost suficient de puternic în mesajele transmise în campaniile desfășurate în trecut.

A declarat că vor fi mult mai agresivi în 2013 și nu vor ezita să se ia de concurență în mod direct. Bugetul pe partea de marketing digital crește cu 250%, iar cel pe media tradițională cu 100%.

Rezultă că vom auzi serios de HTC în perioada următoare. HTC One are toate atuurile să fie un smartphone de top cu priză la public.

Sursa: The Wall Street Journal
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.