Diverse

Anul trecut Huawei a reuşit să comercializeze 140 milioane de smartphone-uri, iar pentru 2017 aşteptările companiei erau mult mai mari. Chiar dacă părea destul de dificil să depăşească recordul de vânzări obţinut în 2016, se pare că producătorul chinez este încă în target. Huawei a reuşit să vândă deja peste 100 milioane de unităţi în primele 9 luni ale anului, iar perioada sărbătorilor de iarnă încă nu a venit.

Majoritatea device-urilor vândute fac parte din segmentele entry-level şi mid-range, însă Huawei a reuşit printr-un marketing bine pus la punct să crească vânzările terminalelor high-end din seriile “Mate” şi “P”, acestea reprezentând pentru companie şi principala sursă de profit (din cele ieftine profitul este aproape zero). Tot în primele 9 luni din 2017 producătorul chinez şi-a crescut veniturile operaţionale cu 30%, iar targetul până la sfârşitul anul se apropie de cifra de 150 milioane de telefoane inteligente.

Cu o echipă de cercetare-dezvoltare formată din peste 10.000 de angajaţi la nivel global, Huawei promite să inoveze în continuare şi să aducă produse din ce în ce mai competitive. Chiar dacă pentru o perioadă scurtă de timp (iunie-iulie) a ajuns a doua companie ca număr de vânzări, cu o creştere sănătoasă s-ar putea ca prin 2019 să avem un nou lider mondial.

Sursa: gsmarena.com

Categorii: huawei

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.