eMAG este cel mai mare magazin online din țara noastră, iar planurile pentru 2018 sunt cât se poate de serioase – 120 milioane euro alocate pentru investiții.
Date interesante colectate din comunicatul de presă:
- 63 de milioane euro – investițiile din 2017 grupate în logistică – 10 milioane euro, angajați – 2 milioane euro, tehnologie – 27 milioane euro și dezvoltare internațională – 24 milioane euro;
- în 2018, o mare parte din cei 120 milioane euro se vor regăsi în noul centru logistic;
- cifra de afaceri a grupului eMAG – 4.06 miliarde lei, din care în România – 2.58 miliarde (număr de clienți – 7.57 milioane, 1.1 milioane instalări pentru aplicația eMAG);
- peste 10.000 de selleri în eMAG Marketplace (două servicii noi pentru ei: eMAG Ads și eMAG Academy);
- 3.4 milioane produse în stoc, categoriile cu cele mai mari creșteri: telefoane mobile, electrocasnice mari și mici, televizoare și gadgeturi, jucăriile și produsele auto.
Ce servicii pregătește eMAG pentru a 2-a parte a lui 2018?
- comandă până în 24.00 cu livrare în 2-a zi pentru București și Ilfov (implementare din 25 iunie, inclusiv pentru zilele de sâmbătă și duminică);
- livrare rapidă pe litoral din 2 iulie (comenzi cu livrare în aceeași zi dacă comanda este plasată până în 12.00 sau cu livrare a 2 zi pentru comenzi plasate până la 24.00);
- august – livrare pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 9 – 21.00 în București și Ilfov față de trei intervale orare de câte 3 ore în prezent. Comanda trebuie plasată cu cel puțin 90 de minute înainte de intervalul de timp dorit;
- octombrie – cartele prepaid + alimentare cu credit de pe platformă.
Declarație oficială:
„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat la nivel global, dar și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.