Nu ştiu de ce, dar parcă cei de la LG lansează smartphone-uri doar ca să nu pară că nu îi interesează aproape deloc acest segment. Este clar că producătorul sud-coreean a pierdut lupta pe această nişă, iar dezinteresul total arătat de companie îmi confirmă în mod indirect logica.
Dacă la capitolul produse apreciate nu excelează, LG parcă ignoră complet şi acei puţini utilizatori care au rămas fani ai brandului. Majoritatea smartphone-urilor entry-level şi mid-range nu prea cunosc termenul update de soft, iar flagship-urile abia dacă primesc actualizări la luni bune de la anunţul oficial al unei noi versiuni de Android.
Spre exemplu, flagship-urile din 2016, LG G5 şi LG V20, două dezamăgiri pentru companie, vor rămâne blocate la Android 8.0 Oreo (cel puţin la nivel oficial). Cele două device-uri nu vor mai primi actualizări de securitate şi nici update-uri de dimensiuni mai mici.
Cu LG G5 şi LG V20 producătorul sud-coreean a încercat să aducă ceva nou (primul era unul tip modular, în timp ce al doilea avea un ecran secundar), însă proasta organizare logistică (cele două smartphone-uri aproape că nu au existat în ofertele magazinelor o bună perioadă de timp) şi numeroasele probleme de fiabilitate, le-au tras rapid pe o linie moartă ca vânzări.