Măririle de preţ la abonamentele Netflix au ajuns şi în Europa

/
/
13 mart. 22
/

Strategia de dezvoltare a celor de la Netflix generează multe costuri, de aici şi nevoia acută de încasări mai mari. Cel puţin aşa îşi justifică Netflix măririle de preţ ce au început a fi implementate în Statele Unite ale Americii în primele zile din 2022.

Aceste măriri au ajuns şi în Europa, pentru început în Marea Britanie şi Irlanda. Iată cum arată noile abonamente în cele două ţări:

Marea Britanie;

  • Basic – 6.99 lire sterline 5.99 lire sterline;
  • Standard – 10.99 lire sterline 9.99 lire sterline;
  • Premium – 15.99 lire sterline 13.99 lire sterline.

Irlanda;

  • Basic – 8.99 euro 7.99 euro;
  • Standard – 14.99 euro 12.99 euro;
  • Premium – 20.99 euro 17.99 euro.

Este foarte probabil ca aceste scumpiri să ajungă în cursul acestui an şi în România. Pentru moment preţurile practicate în ţara noastră sunt:

  • Basic – 7.99 euro;
  • Standard – 9.99 euro;
  • Premium – 11.99 euro.

În altă ordine de idei, ieri am făcut un mic maraton şi am văzut sezonul 4 din Formula 1: Drive to Survive. Bun, lacrimogen pe alocuri, dar parcă prea mult Hollywood. Au lipsit multe subiecte interesante din campionatul trecut, iar finalul, ultimul episod, cam dezamăgitor. Rămâne în continuare plăcut de urmărit, dar parcă de la sezon la sezon devine mai mult telenovelă.

Sursa: deadline.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.