Motorola stă foarte bine în România, în ultimele situaţii disponibile luptându-se la baionetă cu Xiaomi pentru ultimul loc pe podium.
Într-o piaţă extrem de dificilă, cifrele arată excelent, iar creşterea este cât se poate de solidă an pe an. Motorola a reuşit în 2024 să livreze undeva la 440.000 de smartphone-uri, în creştere cu 10% vs 2023, iar pentru 2025 compania îşi propune o ţintă şi mai ambiţioasă: 500.000 unităţi.
Cota de piaţă în România este de aproximativ 12%, însă ambiţiile sunt ca aceasta să treacă de 15%.
Răzvan Sturza, directorul de vânzări al Motorola în România, a declarat pentru zf.ro că: „Ţinta noastră este să atingem cel puţin 15% cotă de piaţă la nivel local. Piaţa de telefoane este de 3.75 milioane de unităţi în prezent, Motorola este undeva la 12% şi e fezabil să creştem. E complicat, dar nu imposibil. (…) Creşterea din 2024 faţă de 2023 a fost cred că 10%. Am avut în 2022 – 200.000 de clienţi, în 2023 – 400.000, în 2024 – 440.000.”
Veniturile Motorola s-au situat în 2024 la aproximativ 60 milioane de euro, iar compania încearcă nu doar să crească numărul de unităţi vândute, ci să atragă din ce în ce mai mulţi cumpărături în categoriile mai scumpe. Pentru 2025 se încearcă obţinerea de venituri cuprinse între 70 şi 80 de milioane de euro.
Motorola a lansat zilele acestea noile smartphone-uri Motorola Edge 60, Edge 60 Pro şi RAZR 60 Ultra.