Software

Luna trecută am aflat oficial ceea ce informaţiile pe surse ne transmiteau de luni buni: Netflix va introduce în curând un abonament mai ieftine, dar cu reclame.

În articolul “Netflix, încotro te îndrepţi ?” am sumarizat situţia actuală a gigantului din lumea serviciilor de streaming video, una destul de agitată. Din păcate estimările pentru al doilea trimestru sunt şi mai sumbre, dacă iniţial se aştepta ca Netflix să piardă în această perioadă undeva la 2 milioane de abonaţi, se pare că cifra reală va depăşi 3 milioane de abonaţi.

În disperarea de a opri acest trend supărător de scădere a numărului de abonaţi, dar şi din dorinţa de a implementa noi modalităţi de monetizare a serviciului, Netflix s-a aliat cu Microsoft pentru a dezvolta împreună viitorul abonament cu reclame.

Practic Microsoft se va ocupa de tot ce înseamnă implementare, gestionare şi vânzare de reclame în noul format. Sunt şanse foarte mari ca noul abonament să fie disponibil în unele ţări la sfârşitul acestui an, urmând ca din 2023 să ajungă în toată reţeaua globală.

Interesant este că şi pentru Disney Plus se pregăteşte un astfel de abonament. Compania americană lucrează deja cu The Trade Desk, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa de automatizare a serviciilor de marketing.

Sursa: netflix.com