Netflix se aliază cu Microsoft pentru implementarea viitorului abonament ieftin, dar cu reclame

/
/
14 iul. 22
/

Luna trecută am aflat oficial ceea ce informaţiile pe surse ne transmiteau de luni buni: Netflix va introduce în curând un abonament mai ieftine, dar cu reclame.

În articolul “Netflix, încotro te îndrepţi ?” am sumarizat situţia actuală a gigantului din lumea serviciilor de streaming video, una destul de agitată. Din păcate estimările pentru al doilea trimestru sunt şi mai sumbre, dacă iniţial se aştepta ca Netflix să piardă în această perioadă undeva la 2 milioane de abonaţi, se pare că cifra reală va depăşi 3 milioane de abonaţi.

În disperarea de a opri acest trend supărător de scădere a numărului de abonaţi, dar şi din dorinţa de a implementa noi modalităţi de monetizare a serviciului, Netflix s-a aliat cu Microsoft pentru a dezvolta împreună viitorul abonament cu reclame.

Practic Microsoft se va ocupa de tot ce înseamnă implementare, gestionare şi vânzare de reclame în noul format. Sunt şanse foarte mari ca noul abonament să fie disponibil în unele ţări la sfârşitul acestui an, urmând ca din 2023 să ajungă în toată reţeaua globală.

Interesant este că şi pentru Disney Plus se pregăteşte un astfel de abonament. Compania americană lucrează deja cu The Trade Desk, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa de automatizare a serviciilor de marketing.

Sursa: netflix.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cele mai populare căutări pe Google în 2025 – Labubu, lansarea noului iPhone, Nosferatu și inteligență artificială gratis etc

A sosit acel moment din an în care Google transmite cele mai populare căutări ale românilor pe Google. Vor apărea sute sau chiar mii de articole, unele cu glumițe care mai de care mai chinuite pe această temă.

Un nou proiect de lege intenţionează să oblige toate instituţiile statului să renunţe la adresele de e-mail comerciale (Gmail, Yahoo, Outlook etc.)

Un nou proiect de lege îşi doreşte să schimbe modalitatea de comunicare electronică a instituţiilor publice din România, unul considerat riscant în prezent.

Pentru mai mult control asupra abonaţilor, Netflix elimină în linişte funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS

Netflix îşi surprinde în mod negativ abonaţii şi elimină într-o linişte totală funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS.