HMD Global și-a mărit portofoliul de telefoane Android printr-un battery phone ce punctează și în ce privește prețul de comercializare – 99 euro în Europa / aprox. 456 lei.
Ce specificații îl animă pe Nokia 2?
- display IPS de 5 inch cu rezoluție 1280×720 pixeli;
- procesor Qualcomm Snapdragon 212 de tip quad-core la 1.3 GHz pe ARM Cortex-A7, Adreno 304, 1 GB RAM, 8 GB spațiu de stocare și slot pentru cardurile microSD de până la 128 GB;
- Android 7.0 Nougat și update promis spre Android 8.0 Oreo;
- dual-sim, 4G cu viteze de până la 150 Mbps în download, Wi-Fi b/g/n, bluetooth 4.1, microUSB, jack de 3.5 mm, radio FM cu RDS;
- 8 Megapixeli cu autofocus și LED flash, filmează la 720p cu 30 fps, cameră frontală de 5 Megapixeli;
- baterie de 4100 mAh, 9.3 mm grosime.
Puncte PRO: baterie de 4100 mAh, Android în stadiu nativ și update software promis spre cea mai nouă versiune a software-ului dezvoltat de către Google, design ce imprimă ideea de rezistență în timp.
Puncte CONTRA: unul dintre cele mai slabe procesoare regăsite pe telefoanele mobile lansate în 2017 (chiar și sub MediaTek quad-core-urile pe ARM Cortex-A53).
Declarație oficială:
“Oamenii se bazează atât de mult pe telefoanele lor în zilele noastre, încât mulţi dintre ei îşi raţionalizează inconștient durata de viaţă a bateriei atunci când nu folosesc terminalul, astfel încât acesta să dureze o zi întreagă. Noi nu credem că ar trebui să faci mai puţine lucruri cu telefonul, motiv pentru care am creat un smartphone care continuă să funcţioneze atunci când alte dispozitive au nevoie de o oprire la priza de reîncărcare. Prin Nokia 2 am dorit să replicăm experienţa unică Android, pe care am livrat-o până acum, cu durata extinsă de viaţă a bateriei, pe care atât de mulţi fani o asociază şi o aşteaptă de la telefoanele Nokia. Ca să transformăm această dorinţă în realitate, fiecare componentă a terminalului Nokia 2 – de la ecran la baterie, de la chipset la designul sistemului – a fost construită ca să extragă cât mai puţină energie de la bateria dispozitivului, astfel încât fanii să se bucure de un telefon cu durată mare de funcţionare.” Juho Sarvikas, Chief Product Officer, HMD Global.