Nokia şi când spun acest nume mă refer la compania producătoare de echipamente de telecomunicaţii, a decis că e timpul să facă o schimbare de look şi a fost la un „salon de înfrumuseţare”.
De aici a ieşit noul logo Nokia, unul schimbat destul de radical. Avem font nou, format nou, culori noi, forme noi, totul nou. Noua conducere Nokia îşi doreşte o resetare a companiei la nivel de organizare, iar acesta este doar un prim pas. Business-ul în viitor va deveni ceva mai agresiv, mai prezent în piaţă şi mai aproape de mediul de afaceri.
Pekka Lundmark, CEO-ul Nokia, a afirmat că au făcut această schimbare şi pentru a ieşi din zona aceea de asociere cu smartphone-urile, compania finlandeză propunându-şi o îndepărtare de acest segment. Noua Nokia se va apropia din ce în ce mai mult de sectorul enterprise, unul care în prezent aduce doar 8% din vânzările totale, adică aproximativ 2 miliarde de euro. Acest segment are mare potenţiale de creştere, de aici şi interesul crescut pentru el.
Noul logo nu se va aplica şi telefoanelor Nokia comercializate de HMD Global, dar presupun că se subînţelege acest lucru.