Nokia îşi schimbă logo-ul după 60 de ani

/
/
27 feb. 23
/

Nokia şi când spun acest nume mă refer la compania producătoare de echipamente de telecomunicaţii, a decis că e timpul să facă o schimbare de look şi a fost la un „salon de înfrumuseţare”.

De aici a ieşit noul logo Nokia, unul schimbat destul de radical. Avem font nou, format nou, culori noi, forme noi, totul nou. Noua conducere Nokia îşi doreşte o resetare a companiei la nivel de organizare, iar acesta este doar un prim pas. Business-ul în viitor va deveni ceva mai agresiv, mai prezent în piaţă şi mai aproape de mediul de afaceri.

Pekka Lundmark, CEO-ul Nokia, a afirmat că au făcut această schimbare şi pentru a ieşi din zona aceea de asociere cu smartphone-urile, compania finlandeză propunându-şi o îndepărtare de acest segment. Noua Nokia se va apropia din ce în ce mai mult de sectorul enterprise, unul care în prezent aduce doar 8% din vânzările totale, adică aproximativ 2 miliarde de euro. Acest segment are mare potenţiale de creştere, de aici şi interesul crescut pentru el.

Noul logo nu se va aplica şi telefoanelor Nokia comercializate de HMD Global, dar presupun că se subînţelege acest lucru.

Sursa: reuters.com
Categorii: Nokia
Cuvinte cheie: logo, nokia, schimbare
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Ce-a fost şi ce-a ajuns? HMD Global nu va prelungi licenţa pentru brandul Nokia, astfel că se caută producători de telefoane interesaţi de un parteneriat

Cândva cel mai mare producător de telefoane şi unul dintre cele mai puternice branduri la nivel global, Nokia nu mai spune nimic astăzi, iar sloganul „Nokia – Connecting People” pare unul de tristă amintire.

Donald Trump ar putea pregăti un atac direct la adresa Uniunii Europene – se gândeşte să cumpere giganţii Nokia şi Ericsson

Această piaţă a echipamentelor telecom este controlată de China prin Huawei şi ZTE, Uniunea Europeană prin Nokia şi Ericcson şi Coreea de Sud prin Samsung. După cum ne sugerează şi originea companiilor, acestea sunt prezente în ţările / regiunile apropiate fiecărei mari puteri.

Smartphone-urile Nokia nu mai există

Este anul de graţie 2025 şi iată că în primele zile ni se confirmă o informaţie pe care o cam bănuiam de ceva timp: HMD Global a renunţat la brandul Nokia în lumea telefoanelor inteligente.