Am fost la lansarea catalogului online al IKEA. Știți că noul catalog este valabil între septembrie 2014 – august 2015. 900.000 de exemplare urmează a fi distribuite în București, Pitești, Ploiești și în împrejurimi.
Declarație oficială:
„În fiecare an încercăm să aducem în prim-plan teme care să vorbească despre ceea ce contează cel mai mult acasă. Rolul Catalogului IKEA este să inspire și credem că și anul acesta reușim să le aducem celor mai mulți oameni soluții pentru a se simți cât mai confortabil în propria locuință. Nu am ales întâmplător aceste două camere ale casei. Dormitorul și baia sunt spații personale, în care ne pregătim pentru fiecare zi. Locurile în care ne ascundem de agitația de afară, în care ne relaxăm și în care avem grijă de noi și de cei dragi: locurile unde putem fi noi înșine. Unde încep zilele bune și nopțile liniștite”, a declarat Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.
Mai degrabă mi-a atras atenția reclama realizată în stilul Apple și cu mult umor la mijloc.
BookBook