Diverse

Am fost la lansarea catalogului online al IKEA. Știți că noul catalog este valabil între septembrie 2014 – august 2015. 900.000 de exemplare urmează a fi distribuite în București, Pitești, Ploiești și în împrejurimi.

Declarație oficială:

În fiecare an încercăm să aducem în prim-plan teme care să vorbească despre ceea ce contează cel mai mult acasă. Rolul Catalogului IKEA este să inspire și credem că și anul acesta reușim să le aducem celor mai mulți oameni soluții pentru a se simți cât mai confortabil în propria locuință. Nu am ales întâmplător aceste două camere ale casei. Dormitorul și baia sunt spații personale, în care ne pregătim pentru fiecare zi. Locurile în care ne ascundem de agitația de afară, în care ne relaxăm și în care avem grijă de noi și de cei dragi: locurile unde putem fi noi înșine. Unde încep zilele bune și nopțile liniștite”, a declarat Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.

Mai degrabă mi-a atras atenția reclama realizată în stilul Apple și cu mult umor la mijloc.

BookBook

 

Categorii: anunturi-diverse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.