Noul Ford Puma 2024 facelift gAuto

Ford tocmai a prezentat versiunea facelift a modelului Puma, cel care este fabricat exclusiv la uzina Ford Otosan din Craiova. Noul Ford Puma 2024 introduce mai multe noutăți tehnologice și un interior intens modificat, pentru ca la exterior să nu fie operate schimbări majore. Totodată, constructorul american anunță că Puma Gen-E, complet electric, va fi dezvăluit în cursul acestui an.

Așa cum spuneam, în habitaclu se observă cele mai multe noutăți. Noul Ford Puma 2024 a primit aici un layout complet redesenat. Volanul este în două spițe și este ușor teșit atât la bază, cât și sus. Cotiera față este acum glisantă.

Ecranul sistemului multimedia, de 12 inch în diagonală, este acum integrat în bord și nu dispus ca o tabletă deasupra. Panoul de bord este reprezentat de un display de 12.8 inch, în funcție de echipare. Revenind la sistemul de infotainment, acesta se bazează pe interfața SYNC 4 și se pare că vine cu o putere de calcul dublă față de a generației pe care o înlocuiește.

SYNC 4 vine cu recunoaștere vocală care înțelege limbajul natural, dar și cu conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto. Mai mult, există la bord conectivitate 5G, care poate fi folosită fie pentru a utiliza date despre trafic în timp real, fie pentru actualizări de sistem sau conexiunea cu aplicația Ford Pass.

Sistemul audio B&O este disponibil opțional și dispune de 10 difuzoare, printre care un Soundbar pe bord.

Tehnologiile de asistență includ acum tempomatul adaptiv inteligent, cu funcțiile Stop & Go, Lane Centring și Predictive Speed Assist. Camerele la 360 de grade sunt opționale, la fel ca farurile Dynamic Matrix LED, care utilizează Predictive Dynamic Bending Light. Sunt disponibile și lumini LED în oglinzile exterioare care proiectează logo-ul Puma pe sol:

Spațiul suplimentar de sub podeaua portbagajului, denumit Mega Box (80 litri), nu s-a pierdut la noul Ford Puma 2024 și astfel sunt puși la dispoziție nu mai puțin de 450 litri spațiu de depozitare în spatele banchetei.

Exteriorul se poate lăuda de acum cu o nouă semnătură LED pentru luminile de zi și cu o nuanță nouă pentru caroserie – Cactus Grey.

Gama de motorizări este asigurată de diferite versiuni ale celebrului agregat de 1 litru, cu 3 cilindri în linie, care dispune de sistem mild hybrid pe 48 volți. Puterea maximă poate fi de 155 CP sau chiar de 170 CP în cazul variantei ST Powershift, completată standard de transmisie automată cu 7 rapoarte.

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Darius Pană

Editor pe Gadget.ro din septembrie 2014. Pasionat de tehnologie, automobile și fotografie. Scrie recenzii pentru telefoane mobile, automobile, dispozitive din zona audio, monitoare, televizoare, aparate foto și orice alt gadget. Folosește Huawei Pura 70 Ultra, Canon EOS M200 + Canon EF-M 22mm 1:2, Canon EF-S 15-85 mm 1:3.5-5.6 IS USM și Canon EF 50mm 1:1.8 STM pentru fotografii și Sony ZV-E10 pentru video.