Allview alături de Diangi Grup a lansat două servicii noi pe partea de suport aftersales: Service Phone și 12 days commitment. Este un program pilot ce urmează a fi implementat din 23 mai în locațiile Diangi Grup din București și Brașov.
Service Phone – telefon la schimb pentru cei ce ajung cu terminalul personal în service;
12 days commitment – repararea unui smartphone Allview în maxim 12 zile calendaristice.
Declarații oficiale:
”Ne concentrăm toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clienții îl resimt atunci când un dispozitiv devine nefuncțional. Știm cu toții că telefoanele au devenit instrumente indispensabile în viața noastră de zi cu zi și ne dorim ca atunci când un terminal ajunge în service, utilizatorul să nu piardă contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne străduim de asemenea să scurtăm timpul necesar reparațiilor iar statisticile ultimelor luni arată că ne îndreptăm în direcția corectă, conform așteptărilor clienților noștri”, a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.
„Avem deja 6 luni de zile de când Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vânzare, atât pe piața din România cât și în afara țării. Datele arată că avem o scădere semnificativă a unor indicatori precum timpul mediu de reparație și procentul reîntoarcerilor clienților în service cu aceeași problemă sau cu alta nouă. Vrem să demonstrăm că acest parteneriat 100% românesc poate crea o poveste de succes și o experiență pe placul clienților noștri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.
Cele trei locații ale Diangi Grup în care programul pilot ajunge a fi adus:
București – Bulevardul Iuliu Maniu nr. 71 și Bulevardul Timișoara nr. 92;
Brașov – Strada Brazilor nr. 61.