Revolut a trimis două comunicate și le-am compilat în unul singur. În cel trimis ieri prezentau ce ofertă au dezvoltat pentru Black Friday, iar în al doilea de astăzi s-au lăudat cu privire la câți clienți au la nivel global și local.
1️⃣ Peste 40% discount la planul Metal, pentru clienții noi și existenți;
Planul Metal pe 12 luni a fost redus de la 500 lei la 300 lei. Oferta este activă până pe 28 noiembrie 2022 pentru clienții noi și în perioada 18 – 20 noiembrie 2022 pentru clienții existenți.
Care sunt avantajele aduse de planul Metal?
💶 cashback la toate achizițiile realizate;
💶 limită mai mare a sumelor ce pot fi retrase de la ATM fără comision (3000 lei);
💶 acoperire în timpul călătoriilor (asigurare pentru clienți, soț sau soție, partener / parteneră și pentru copiii aflați în grijă cu vârste de până la 17 ani);
💶 transferuri internaționale de bani la tarif redus;
💶 protecție în caz de daune accidentale pentru articolele achiziționate cu Revolut și protecție împotriva furtului pentru articolele respective;
💶 până la 5 conturi pentru copii și adolescenți;
💶 carduri Metal personalizabile realizate dintr-o plăcuță de oțel.
Au trimis și ceva informații legate de Black Friday în România. Am extras și aici câteva informații ce mi s-au părut interesante.
🛒 în perioada 11 – 13 noiembrie 2022, au fost făcute achiziții de 44 milioane euro cu Revolut (se referă la cei ce folosesc serviciul în țara noastră). A reieșit o medie de 84 euro / client, 25-34 ani a fost segmentul cel mai activ cu 16.7 milioane euro, iar ca valoare medie stau mai bine cei din grupa 35 – 44 ani – 103 euro;
🛒 grupa 18 – 24 ani a crescut cu 50% față de 2021;
🛒 în top 5 comercianți se află eMAG, altex, Carrefour, Tazz și Dedeman. 32% din achiziții au fost făcute în supermarketuri și magazine alimentare, 27% în magazine de electronice și electrocasnice, 16% în magazine generaliste;
🛒 cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov.
2️⃣ Revolut a atins 25 de milioane clienți persoane fizice, 7.5 milioane în Europa Centrală și de Est, 2.5 milioane în România;
🟣 creștere a bazei de clienți în România cu 67% în ultimele 12 luni;
🟣 în Polonia au atins peste 2 milioane de clienți, Ungaria – aproape 800.000 de clienți, Bulgaria – 5000 de clienți, Lituania – 415.000 clienți;
🟣 330 de milioane tranzacții sunt procesate în fiecare lună;
🟣 din iulie până în noiembrie 2022 au adăugat 5 milioane clienți;
🟣 va fi lansată o variantă Revolut Lite în țări din America Latină, Asia de Sud-Est și Orientul Mijlociu.
Declarații oficiale:
“Creșterea Revolut continuă în ritmul deja cunoscut. Am construit constant produse noi pentru a avea o ofertă unică la nivel global, ne-am extins în noi piețe și am atras noi clienți. Faptul că am ajuns, în 7 ani, la 25 de milioane de clienți este o reușită fantastică pentru compania noastră. Și suntem nerăbdători să aducem și mai multe noutăți pe piață în lunile care vor urma”, a declarat Nikolay Storonsky, Chief Executive Officer Revolut.
”Misiunea noastră este aceea de a deschide tuturor accesul la o economie fără frontiere, ducând aplicația noastră în toate colțurile lumii. Anul acesta am făcut pași importanți, mărindu-ne baza de clienți care a ajuns la 7,5 milioane de utilizatori în regiunea CEE. Potrivit datelor pe care le deținem, unul dintre trei clienți din regiune apelează la soluții fintech pentru a-și îmbunătăți nivelul de cunoștințe financiare. Încrederea consumatorilor în soluțiile precum super-aplicația noastră ne încurajează să mergem mai departe cu planurile de a transforma experiența clienților în materie de tot ceea ce ține de bani și a aduce toate funcționalitățile în același loc, în aplicație”, a comentat Aleksej Koscejev, Head of Growth pentru CEE.