Ați putea spune că este o glumă, dar am primit un comunicat de presă în care se specifică că toți proprietarii de aragazuri Bosch fabricate între ianuarie 2009 și octombrie 2011 sunt rugați să-și verifice aparatul pe un site dedicat sau să apeleze numărul 0212039748 de luni până vineri între 8 – 20.00 și sâmbăta de la 9 – 16.00.
Care este problema cu aragazurile Bosch?
“Cauza este o posibilă defecțiune la un racord de conectare la gaz. În anumite circumstanțe, pot avea loc scurgeri de gaz și, în cazuri extrem de rare, poate apărea un risc de explozie.”
Subiectul verificărilor sunt 170.000 de aragazuri Bosch comercializate în perioada amintită, marea lor majoritate în Germania, Olanda și Belgia.
Soluția oferită de Bosch:
“Un tehnician de service autorizat va oferi fiecărui proprietar al unui aparat afectat înlocuirea racordului de conectare la gaz la domiciliu. Pentru evitarea oricărui pericol potențial, proprietarii aparatelor afectate trebuie să oprească imediat alimentarea cu gaz a aparatului și să întrerupă utilizarea acestuia până la înlocuirea racordului.”
Concluzia:
- Nici Bosch nu mai este ce a fost la un moment dat, un standard în ce privește calitatea produselor sale;
- Nici aragazurile nu se mai fabrică cu simț de răspundere.