Săptămâna aceasta OnePlus împlineşte 8 ani de activitate, iar compania a publicat o serie de rezultate importante obţinute în 2021.
Aflăm astfel că OnePlus a reuşit să livreze anul acesta peste 10 milioane de smartphone-uri. Pentru producătorul chinez este o cifră record, una care va fi depăşită în 2022 dacă se menţine o strategie corectă.
Ce alte repere avem pentru 2021 ?
- Comunitatea OnePlus are peste 11 milioane de membrii şi peste 116 milioane de mesaje trimise pe platformă;
- Red Rable Club are peste 20 milioane de utilizatori;
- În trimestrul trei compania a avut o creştere de 712% a livrărilor în Statele Unite ale Americii vs aceeaşi perioadă din 2020;
- În India compania a avut o creştere anuală de 29% şi o cotă de piaţă de peste 30% în trimestrul al treilea în categoria smartphone-urilor cu preţ de peste 30.000 rupii indiene (aproximativ 400 dolari);
- Este unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creştere în Europa cu o rată anuală de creştere de 131% în al treilea trimestru.
Toate aceste rezultate au fost obţinute prin diversificarea ofertei de telefoane inteligente. Dacă în urmă cu 2-3 ani OnePlus lansa 2-3 modele pe an (şi acelea din categoria flagship), anul acesta producătorul chinez a venit cu 7-8 modele din toate categoriile, inclusiv din segmentul celor accesibile, de buget.