Oppo şi UEFA au anunţat încheierea unui parteneriat global, unul valabil pentru o perioadă de doi ani. Compania chineză devine astfel partenerul oficial a mai multor competiţii organizate de UEFA, printre acestea regăsindu-se UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League şi finala UEFA Youth League.
Guy-Laurent Epstein, directorul de marketing UEFA, a declarat că „Suntem încântaţi să îi urăm bun venit lui Oppo în familia UEFA, alături de cea mai mare competiţie de club din lume – UEFA Champions League. Oppo este un lider global în tehnologia mobilă şi împreună aşteptăm cu nerăbdare să avansăm eforturile noastre de a conecta şi inspira fanii fotbalului din întreaga lume”.
Ca parte a parteneriatului, Oppo se va bucura de o vizibilitate ridicată, apărând pe fundaluri de difuzare şi pe stadioane, inclusiv pe reclamele perimetrale extinse, pe site-ul web şi pe reţelele sociale ale UEFA Champions League. În plus vor fi evidenţiate şi terminalele Oppo, seriile Find şi Reno, precum şi produsele Oppo IoT noi şi viitoare, cum ar fi căştile şi un nou smartwatch al producătorului.
Oppo mai este sponsor oficial al turneelor de tenis Wimbledon şi Roland Gaross.