Vânzările în scădere din China forţează brandurile locale să îşi schimbe strategia şi să încerce dezvoltarea business-ului şi pe alte continente. Un astfel de exemplu este şi Oppo care chiar dacă se bucură de succes în zona asiatică, se pregăteşte de expansiune şi în alte ţări.
Interesant este că producătorul chinez vrea să se folosească de brandul Oppo doar în zona high-end, celelalte segmente, entry-level şi mid-range, urmând să le acopere cu un brand secundar denumit RealMe. Primul device sub această denumire va fi lansat în India pe 15 mai, se va numi RealMe 1 şi va fi o combinaţie între eleganţă şi putere.
Este “clar” că echipa din spatele proiectului RealMe a fost puţin lipsită de creativitate, denumirea fiind similară cu cea mai vândută serie de smartphone-uri din India: Xiaomi Redmi. RealMe va fi un brand global, astfel că într-un viitor nu foarte îndepărtat ar putea ajunge chiar şi în ţara noastră.