Systemics-PAB a realizat o campanie de măsurare a performanțelor înregistrate de rețelele de telefonie mobilă din România. Acest audit a scos Orange România pe prima poziție.
Care sunt punctele la care Orange a ieșit în evidență?
- rezultate foarte bune în ce privește accesibilitatea și disponibilitatea apelurilor de voce;
- cel mai rapid timp de conectare în apelurile de voce (timpul de conectare a scăzut cu 26% față de măsurătorile Systemics-PAB din 2016);
- cea mai bună viteză de navigare pe internertul mobil;
- cel mai scurt timp de descărcare al fișierelor (1 GB în 2 minute și 24 secunde).
Studiul a fost realizat în 22 de orașe mari. Operatorul de telecomunicații autohton promite acoperire de 100% la nivel urban în spectrul 4G. În decembrie 2016, Orange a obținut o certificare similară din partea LCC Internațional pentru cea mai bună rețea din România (internet mobil, apeluri de voce și apeluri 4G).
Declarație oficială:
”Rețeaua Orange a evoluat de-a lungul celor două decenii de prezență pentru a răspunde nevoilor clienților noștri care reprezintă jumătate din populația României. Pentru a ne asigura de fiecare dată că suntem în pas cu așteptările utilizatorilor, am inițiat procese riguroase de auditare. Aceste procese ne asigură că oferim conectivitate la viteze superioare și servicii de voce la cele mai înalte standarde.” a declarat Ștefan Slavnicu, Chief Technical Officer în cadrul Orange România.