Dacă Digi, Telekom, UPC şi Vodafone au făcut anunţuri clare de mărire a preţurilor tuturor abonamentelor, Orange adoptă o strategie uşor diferită. Compania nu a modificat abonamentele actualilor clienţi, însă noua ofertă comercială valabilă din 3 aprilie vine cu o mărire de 1 euro pentru mai toate abonamentele.
Comparativ cu luna februarie, abonamentele au fost modificate din Orange Me 10 în Orange Me 11, din Orange Me 15 în Orange Me 16, din Orange Me 20 în Orange Me 21 şi tot aşa. Abonamentele Orange Me 45 şi Me 55 au fost scoase din oferta online a operatorului portocaliu, în timp ce Orange Me 30 a rămas neschimbat. Aceeaşi strategie a fost aplicată şi abonamentelor ce nu permit achiziţia de telefoane la preţ redus.
Pachetele de servicii Orange Love au primit la rândul lor mărirea de 1 euro, iar tarifele la extraopţiuni pentru cartelele PrePay au rămas identice, cu menţiunea că a fost redus volumul de internet pe mobil bonus, iar în unele cazuri acesta a fost eliminat complet.
Reprezentanţii Orange au declarat pentru zf.ro că “portofoliul a fost actualizat pentru a răspunde mai bine nevoilor clienţilor noştri. În ultimul timp, consumul mediu de date per utilizator a crescut constant şi vedem o cerere semnificativă pentru mai multe resurse. Preţurile noilor abonamente reflectă valoarea beneficiilor şi resurselor nou introduse pe care clienţii le pot accesa.”