Orange România a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2019

30/04/2019

Orange România a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2019 (perioada 1 ianuarie – 31 martie). Iată câteva informaţii extrase din comunicatul de presă:

  • venituri de 265 milioane euro, scădere de 2% față de T1 2018;
  • 10.693.300 clienți, în creştere cu 2.3% comparativ cu T1 2018;
  • rețeaua 4G a Orange acoperă 96.9% din populația României, cea 4G+ a ajuns în 432 de localităţi şi orașe;
  • Orange Home TV – televiziune prin cablu și satelit a ajuns la 519.000 clienți, creştere cu 24% faţă de T1 2018;
  • internetul fix a înregistrat 303.600 de abonați, creștere de 44.6% comparativ cu trimestrul similar din 2018;
  • 135.000 de clienţi folosesc serviciul Orange Money, o creştere de 44% faţă de 2018;
  • lansări: Orange Live Objects şi tehnologie eSIM.

„2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar şi cu oportunităţi. În primul trimestru al anului am continuat să facem paşi importanţi în zona serviciilor convergente fix-mobil şi în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziţia clienţilor. Performanţa reţelei şi calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

În momentul de faţă se joacă un fel de ping-pong între operatori, mai toţi stagnează şi îşi împart trimestrial câţiva clienţi de amorul artei. Nu mai avem nicio modificare spectaculoasă, toată lumea aplică politica paşilor mărunţi.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.