Orange România a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2019 (perioada 1 ianuarie – 31 martie). Iată câteva informaţii extrase din comunicatul de presă:
- venituri de 265 milioane euro, scădere de 2% față de T1 2018;
- 10.693.300 clienți, în creştere cu 2.3% comparativ cu T1 2018;
- rețeaua 4G a Orange acoperă 96.9% din populația României, cea 4G+ a ajuns în 432 de localităţi şi orașe;
- Orange Home TV – televiziune prin cablu și satelit a ajuns la 519.000 clienți, creştere cu 24% faţă de T1 2018;
- internetul fix a înregistrat 303.600 de abonați, creștere de 44.6% comparativ cu trimestrul similar din 2018;
- 135.000 de clienţi folosesc serviciul Orange Money, o creştere de 44% faţă de 2018;
- lansări: Orange Live Objects şi tehnologie eSIM.
„2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar şi cu oportunităţi. În primul trimestru al anului am continuat să facem paşi importanţi în zona serviciilor convergente fix-mobil şi în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziţia clienţilor. Performanţa reţelei şi calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
În momentul de faţă se joacă un fel de ping-pong între operatori, mai toţi stagnează şi îşi împart trimestrial câţiva clienţi de amorul artei. Nu mai avem nicio modificare spectaculoasă, toată lumea aplică politica paşilor mărunţi.