eMAG a trimis un comunicat legat de performanțele atinse în 2021, dar și cu privire la planurile de viitor ale companiei.
Am extras mai multe informații:
🔵 cifră de afaceri pentru grupul eMAG de 9.57 miliarde lei în 2021;
🔵 veniturile înregistrate de eMAG România – 5.68 miliarde lei, iar Dante Internațional SA a avut cifră de afaceri de 7.346 miliarde lei (eMAG România, Fashion Days România și eMAG Bulgaria, eMAG Ungaria);
🔵 abonamentul Genius se extinde din 15 iunie la 4 aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Sunt 340.000 de clienți ce au ales abonamentul Genius și pot alege din cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuită;
🔵 aplicația eMAG a ajuns la 5 milioane utilizatori;
🔵 investiții de 1 miliard lei în 2021, 2.2 miliarde lei sunt alocați pentru 2022 și 2023;
🔵 493 milioane lei au fost alocați în 2021 în logistică pentru infrastructura digitală, în simplificare a procesului de livrare și retur;
🔵 1/ 2 comenzi ajuns la easybox, iar la sfârșitul ui 2022 va ajunge la 4000 unități în România și Ungaria;
🔵 investițiile în eMAG Marketaplace s-au situat în ultimul an la 72 milioane lei. Pentru a simplifica procesul de extindere internațională, eMAG lansează un sistem centralizat de administrare automată pentru România, Bulgaria și Ungaria ce va duce la creșterea numărului de comercianți români ce vând internațional de la 2500 în prezent la 4000 în 2023.
Declarație oficială:
Tudor Manea – CEO eMAG;
„În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambițios de investiții, cu rolul de a susține transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerț online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienți, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât și pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți. În același timp, continuăm să investim în antreprenoriat și le punem la dispoziție comercianților din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în țările din regiune în care suntem prezenți, contribuind astfel la creșterea afacerilor lor într-o piață de desfacere mult mai mare,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.