Planurile eMAG pentru 2 ani: investiție de 2.2 miliarde lei, abonamentul Genius se extinde la 4 aplicații (eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful), rețeaua de easybox-uri va ajunge la 4000 unități

/
/
26 mai 22
/

eMAG a trimis un comunicat legat de performanțele atinse în 2021, dar și cu privire la planurile de viitor ale companiei.

Am extras mai multe informații:

🔵 cifră de afaceri pentru grupul eMAG de 9.57 miliarde lei în 2021;

🔵 veniturile înregistrate de eMAG România – 5.68 miliarde lei, iar Dante Internațional SA a avut cifră de afaceri de 7.346 miliarde lei (eMAG România, Fashion Days România și eMAG Bulgaria, eMAG Ungaria);

🔵 abonamentul Genius se extinde din 15 iunie la 4 aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Sunt 340.000 de clienți ce au ales abonamentul Genius și pot alege din cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuită;

🔵 aplicația eMAG a ajuns la 5 milioane utilizatori;

🔵 investiții de 1 miliard lei în 2021, 2.2 miliarde lei sunt alocați pentru 2022 și 2023;

🔵 493 milioane lei au fost alocați în 2021 în logistică pentru infrastructura digitală, în simplificare a procesului de livrare și retur;

🔵 1/ 2 comenzi ajuns la easybox, iar la sfârșitul ui 2022 va ajunge la 4000 unități în România și Ungaria;

🔵 investițiile în eMAG Marketaplace s-au situat în ultimul an la 72 milioane lei. Pentru a simplifica procesul de extindere internațională, eMAG lansează un sistem centralizat de administrare automată pentru România, Bulgaria și Ungaria ce va duce la creșterea numărului de comercianți români ce vând internațional de la 2500 în prezent la 4000 în 2023.

Declarație oficială:

Tudor Manea – CEO eMAG;

În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambițios de investiții, cu rolul de a susține transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerț online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienți, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât și pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți. În același timp, continuăm să investim în antreprenoriat și le punem la dispoziție comercianților din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în țările din regiune în care suntem prezenți, contribuind astfel la creșterea afacerilor lor într-o piață de desfacere mult mai mare,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Categorii: Anunturi
Cuvinte cheie: eMag
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.