TikTok este platforma socială fenomen a deceniului 3 din secolul 21, evoluţia acesteia fiind una fulminantă (aceasta a explodat efectiv în perioada COVID-19, în lunile acelea de carantină globală). În 2022 profitul operaţional ByteDance, compania din spatele TikTok, a fost de peste 20 de miliarde de dolari.
Reclamele pe TikTok nu sunt atât de obositoare şi enervante ca în cazul altor reţele de socializare, însă chiar şi aşa acestea există şi generează sume frumuşele pentru ByteDance. Se estimează că în 2023 compania va avea venituri totale din reclame de peste 18 miliarde de dolari.
Şi cum acum este o modă să ceri abonamente pentru orice şi TikTok se pregăteşte să facă acelaşi lucru. Din fericire accesarea platformei nu va fi condiţionată de acest abonament, rolul acestuia urmând a fi acela de a-i scăpa de reclame pe utilizatorii doritori să plătească.
Se pare că acest abonament va fi testat pentru început pe o piaţă vorbitoare de limba engleză din afara Statelor Unite ale Americii, iar preţul ar urma să fie de 4.99 dolari / lună. Sigur că în astfel de situaţii aceste teste ajung a fi implementate într-un final peste tot, astfel că nu mare mi-ar fi mirarea ca din 2024 să puteţi plăti şi în România undeva la 4.99 euro / lună pentru a scăpa de reclame pe TikTok.