În mai anul trecut Poşta Română anunţa un parteneriat cu Auchan, unul prin intermediul căruia românii puteau cumpăra din oficiile poştale din ţară produse alimentare şi nealimentare.
Gama selecționată și pusă la dispoziție “by Auchan” era formată din aproximativ 150 de produse și a fost expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2 în incinta câtorva oficii poştale.
În cadrul evenimentului de ieri, cel în care a fost lansat oficial un alt parteneriat, cel al Poştei Române cu eBay, Valentin Ştefan, director general al Poştei Române, a anunţat încheierea proiectului pilot de transformare a oficiilor poştale în magazine de proximitate. Se pare că vânzările de biscuiţi, napolitane şi sucuri nu au mers aşa cum s-au aşteptat reprezentanţii celor două companii.
Acum Poşta Română pregăteşte altceva, un alt test. În curând vom putea accesa diverse servicii bancare prin intermediul oficiilor poştale. Sună bine, nu 🤪🤪🤪?