Bune practici în social media
Cristian China Birta – chinezu
– cei din zona de PR trebuuie să adopte un limbaj mai puţin formal;
“Neseriozitate, faptul că se cred foarte deştepti şi o parte din cei ce lucrează în agenţii învaţă foarte repede”.
Cristi Dorombach – piticu.ro
– sunt puţin bloggeri full-time (arhi, zoso, chinezu) şi majoritatea sunt part-time şi în timpul liber se ocupă de blogurile lor. Nu orice om de social media are acces la internet tot timpul. Meseria de PR nu trebuie să fie legată de programul formal 10 – 18.00.
– “Nu îmi place atunci când ideea mea nu este acceptată”;
– “Neatenţia în comunicare” – punct negativ pentru PR;
– Interacţiunea – punct pozitiv.
Cristina Bazavan – tabu.ro
– trebuie să cunoşti cui te adresezi şi chiar un blogger nişat poate aduce puncte pozitive.
– blogul său este o zonă mai intimă faţă de business-ul “tabu.ro”;
– o colaborare este necesar să fie şi în folosul agenţiei de PR cât şi bloggerului;
– feedback de la agenţii şi nu doar un simplu “excelent”;
– corect faţă de audienţă să menţionezi care sunt articolele plătite.
Sorana Savu – Premium PR
– consideră ciudate prejudecăţile legate de o agenţie de PR;
– nu se pot anticipa rezultatele unei acţiuni de colaborare cu un blogger.
– este bine ca posturile plătite să iasă în evidenţă faţă de celelalte;
– cititorul trebuie respectat.
A fost o întreagă discuţie legată de articolele plătite pe bloguri. Majoritatea au spus că este ok să fie marcate într-un fel distinctiv deoarece feedbackul poate fi negativ.
Partea video:
UPDATE: O să scriu imediat o continuare mai bine pusă la punct, la rece. Am şi o groază de lucruri personale de evidenţiat. Staţi pe aproape. :)
Momentul “sponsorilor”: Articol scris de pe Asus N53SV, fotografia şi filmat cu Nokia C7. Internetul trebuia să fie de la Vodafone, dar LG Optimus One a decedat şi nu am mai putut să-l fac hotspot şi să transmit de la faţa locului.