Diverse

Cred că reclama eMAG despre libertate ce îl are în prim plan pe filozoful Mihai Şora a creat în luna octombrie cele mai multe discuţii în presă şi în social media. Reclama a avut şi are un impact incredibil, doar versiunea de Youtube strângând aproximativ 4.3 milioane de vizualizări (foarte mult pentru un spot publicitar).

Clipul are şi peste 2700 like-uri, dar şi peste 1600 de dislike-uri, adică vorbim de un subiect foarte controversat. Atât de controversat încât foarte mulţi români au făcut plângere la CNA pentru interzicerea sa. Preşedintele CNA, Monica Gubernat, a încercat să oprească spotul în versiunea sa actuală, însă votul membrilor a fost clar. Cu doar două voturi pentru şi opt împotrivă, CNA a decis că reclama eMag nu include elemente de încălcare a legislaţiei.

Unul dintre membrii CNA, domnul Radu Herjeu, a exprimat în câteva cuvinte şi părerea mea despre acest subiect: “…reclama e foarte inteligent făcută. Deși vorbește domnul Șora, într-un singur caz se vorbește la persoana întâi și e clar că vorbește la singular. În rest, se referă la „noi”. E foarte inteligent făcut, pentru că poate să spună că nu despre domnia sa este vorba. (…) Asta s-a dorit. Oamenii care au făcut acest spot știau exact ce reacții se vor naște, ce discuții se vor naște în spațiul public.”

Deci spotul eMAG va continua să ruleze la TV şi în zilele / săptămânile următoare cu tot cu mesajul său controversat.

Sursa: paginademedia.ro

Categorii: retail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.