Software

Românii din Sectorul 3 au motive de bucurie, de câteva ore pot să vorbească cu un nou asistent virtual, defapt primul sistem de chat dotat cu inteligenţă artificială din administraţia publică locală.

Redăm mai jos informarea făcută pe pagina de Facebook a instituţiei:

„Primăria Sectorului 3 anunță implementarea unei soluții inovatoare în relația cu cetățenii săi: introducerea unui sistem de chat dotat cu inteligență artificială (IA) pe site-ul oficial – www.primarie3.ro – fiind prima administrație care adoptă astfel de tehnologie pentru îmbunătățirea și eficientizarea comunicării directe cu locuitorii sectorului.

Inteligența artificială vine în sprijinul cetățenilor care caută informații și asistență în rezolvarea nevoilor administrative, fiind disponibilă 24/7 pentru a oferi răspunsuri rapide. Conștienți de faptul că tehnologia este într-o continuă evoluție, subliniem că sistemul nostru de IA este într-o fază de învățare și se va perfecționa treptat, acumulând cunoștințe din interacțiunile cu utilizatorii pentru a răspunde din ce în ce mai eficient întrebărilor adresate.

Încurajăm cetățenii să utilizeze chat-ul și să contribuie la procesul de învățare al IA, ajutându-ne astfel să creștem capacitatea acesteia de a asista fiecare persoană în parte.

Pe lângă sistemul de chat cu IA, cetățenii Sectorului 3 pot continua să ne contacteze online prin metodele tradiționale – prin e-mail la relatiipublice@primarie3.ro sau pe paginile noastre de socializare.

Implementarea acestui sistem de inteligență artificială întărește angajamentul Primăriei Sectorului 3 pentru inovație și eficiență, deschizând un nou capitol în evoluția serviciilor publice și în modul în care administrația răspunde nevoilor cetățenilor.”

Am intrat şi eu pe site să văd ce ştie noul asistent, iar acesta te poate ajuta cu informaţii legate de:

  • Impozite şi taxe;
  • Parcări;
  • Starea civilă;
  • Locuinţă socială;
  • Acte de identitate;
  • Salubrizare;
  • Solicitări primărie;
  • Alocaţie indemnizaţie stimulent inserţie;
  • Ridicare maşini;
  • Anexa 24 – deschidere succesorală;
  • Urbanism;
  • Informaţii utile.

Practic toate informaţiile importante de care au nevoie cetăţenii Sectorului 3 au fost organizate şi structurate în spatele acestui asistent virtual destul de limitat.