Programul Samsung Trade In nu oferă reduceri prea interesante

/
/
28 iun. 23
/

Nu ştiu dacă sunteţi la curent cu programul Samsung Trade In, dar de ceva timp acesta este disponibil şi în România.

Ideea din spate este destul de simplă şi cred că v-aţi dat seama din denumire în ce constă. La achiziţia unui produs Samsung dintr-o listă predefinită (Galaxy S21FE, Galaxy S22, Galaxy S23, Galaxy Z Fold4, Galaxy Z Flip4, Galaxy Tab S8 sau Galaxy Watch5 Pro) puteţi primi o reducere pe loc din preţul final dacă daţi la schimb un device mai vechi (smartphone, tabletă sau smartwatch).

Până pe 4 iulie există şi o extra reducere de până la 350 lei, în funcţie de produs.

Am făcut şi eu o simulare pentru al meu OnePlus 9 Pro în cazul unei achiziţii de Samsung Galaxy S23 cu 8 GB RAM şi 256 GB la preţul recomandat de 3999.99 lei. Pentru telefon primesc 951 lei, cât şi un extra bonus de 250 lei, astfel că reducerea totală primită este de 1201 lei.

Aş da practic 2798.99 lei pentru un Samsung Galaxy S23 nou cu un OnePlus 9 Pro de 256 GB la schimb. Nu sună prea bine, nu ?

Categorii: Samsung
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.