Samsung România a oferit o poziție oficială în problema legată de GALAXY Note7 (rechemarea și înlocuirea tuturor unităților phabletului din segmentul premium).
Am luat cu copy / paste de pe nwradu.ro (pe pagina de Facebook sau pe website-ul românesc al Samsung nu se specifică nimic).
„Samsung se dedică dezvoltării de produse de cea mai bună calitate și tratează cu maximă seriozitate fiecare incident raportat de către utilizatori. În urma cazurilor raportate despre noul Galaxy Note7, a fost demarată o investigație minuțioasă, în urma căreia s-a depistat o problemă la una dintre celulele acumulatorului.
Până la 1 septembrie au fost înregistrate 35 de cazuri raportate la nivel global, iar în momentul de față se desfășoară o investigație, în colaborare cu furnizorii Samsung, pentru a identifica toate posibilele baterii afectate de pe piață. Cu toate acestea, siguranța utilizatorilor Samsung rămâne prioritară, motiv pentru care vânzările de Galaxy Note7 au fost suspendate temporar.
Utilizatorii români care dețin deja un Galaxy Note7 se pot adresa pentru detalii la numărul de telefon Samsung Customer Service Center: 08008 726 78 64 (luni-vineri, orele 09:00-18:00).”
O să trimit mailuri către Vodafone, Orange și QuickMobile spre a vedea poziția adoptată în cazul de față.