S-ar putea să vă amintiți de chestionarul pe care vă recomandam să-l completați – AICI. Au sosit și rezultatele sale. O serie de date interesante:
– 1.032 respondenți din care 857 de bărbați și 175 femei;
– 28% dintre cei care au răspuns sunt cu vârsta sub 20 de ani;
– cele mai utilizate aplicații sunt rețelele de socializare;
– aplicațiile preinstalate ar trebuie să fie rețelele de socializare în opinia bărbaților, iar femeile își doresc Hărți/ Navigație – în mod surprinzător;
– bărbați preferă jocurile cu mașini/ curse, iar femeile aleg jocurile de tip puzzle/ arcade;
– rețelele de socializare sunt accesate cel puțin o dată pe zi de către peste 60% dintre cei care au răspuns la chestionar;
– 4 – 10 aplicații descarcă în medie un bărbat – 47% și femeile tot la fel, dar un procent cu 10% mai mic;
– majoritatea descarcă doar conținut gratuit, dar bărbați cumpără mai multe aplicații;
– cel mai des se joacă în pat, înainte de culcare;
– aplicațiile se caută în magazinele dedicate.
“Este evident că şi pentru români navigaţia şi reţelele de socializare sunt esenţiale. Să ne gândim la un Nokia N9 de exemplu: utilizatorii au acces uşor la toate conturile lor şi găsesc pre-instalate navigaţie, aplicaţii şi jocuri precum Need for Speed Shift – fiindcă observ că jocurile cu maşini sunt în topul preferinţelor bărbaţilor. Pe scurt, aplicaţiile cele mai apreciate de utilizatorii de smartphone-uri”, declară Marcus Störkel, General Manager Nokia Ungaria şi România.
Comunicat de presă
Mai multe detalii în imaginile de mai jos: