Orange a oferit detalii legate de performanțele financiare atinse în perioada iulie – septembrie 2016. Trimestrul al 2-lea din 2016 l-am prezentat într-un articol dedicat.
Am selectat câteva date interesante din comunicatul de presă:
- venituri de 251.1 milioane euro, creștere de 3.3% față de T3 2015, al șasele trimestru de creștere consecutivă a veniturilor filialei locale;
- 10.175.000 clienți, creștere cu peste 300.000 față de T2 2016;
- Orange Home TV a atins 315.000 abonați, creștere de 23.6% față de T3 2015;
- în septembrie 2016 au lansat și Orange Home Net în peste 90 de orașe din România – internet cu viteze de până la 1 Gbps;
- traficul 4G a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă din anul trecut;
- viteze 4G pentru 74% din populația totală a României;
- magazinele de tip smart au ajuns la 11 unități.
„Performanța din trimestrul al treilea reflectă creșterea constantă în evoluția utilizării datelor mobile, susținută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri și produse wearable. În acest context, clienții noștri își doresc soluții de comunicare simple și eficiente și acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată național, ne propunem să le oferim cea mai bună experiență fix-mobil de pe piața locală” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer la OrangeRomânia.