Orange România a prezentat mai multe informații despre rezultatele financiare atinse în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2022. 

Cred că sunt sub denumirea de Grupul Orange în țara noastră sunt incluse și rezultatele atinse de către Orange Romania Communications (fostul Telekom Romania Communications)

Am extras mai multe date din comunicat:

🟠 cifră de afaceri de 384 milioane euro în T1 2022;

🟠 10.5 milioane clienți pe servicii mobile, 1.32 milioane clienți pe internet fix, 1.5 milioane clienți pe televiziune prin cablu și satelit;

🟠 YOXO a ajuns la o bază de clienți de 3 ori mai mare față de cea existentă în T1 2021. YOXO este un abonament 100% digital ce poate fi administrat printr-o aplicație dedicată de smartphone;

🟠 creșterea vânzărilor de echipamente în pofida unui lipsei stocurilor la nivel global + diminuarea veniturilor din servicii;

M-am uitat puțin și pe rezultatele grupului Orange la nivel global. În Europa au înregistrat venituri în scădere cu 2%, dar în Africa și Orientul Mijlociu au valori de creștere mult mai puternice +8.7%. Au avut venituri de 10.6 miliarde dolari în T1 2022, EBITDAal de 2.6 miliarde dolari. Au avut o creștere a veniturilor de 0.7% și o creștere a profitului de 1%.

Declarație oficială:

Intens poate fi cuvântul care descrie cel mai bine aceste prime 3 luni ale lui 2022, un trimestru în care eforturile noastre au fost îndreptate și mai puternic către clienți, într-o reală tornadă operațională provocată de contextul socio-economic dificil și de criza politico-militară și umanitară dată de războiul din Ucraina. Un astfel de efort a fost continuitatea comunicării cu Ucraina, pe fondul preocupării noastre de a ține oamenii aproape, conectați, și al responsabilității Orange față de societate. În cel mai scurt timp, ne-am mobilizat și am venit în sprijinul tuturor celor afectați de criza din Ucraina cu soluții urgente pentru a-i ajuta să comunice ușor cu cei apropiați și să aibă acces rapid la informație, demonstrând, astfel, solidaritatea noastră față de poporul ucrainean.

În pofida provocărilor, rezultatele noastre sunt pozitive și ne confirmă faptul că produsele și serviciile Orange posedă cel mai înalt nivel de calitate. Cele două mari milestones pentru noi, schimbarea numelui operatorului Telekom Romania Communications în Orange Romania Communications și finalizarea tranziției sale către brandul Orange, încununate de prima ofertă comună de servicii fix-mobil pentru toți clienții Orange, au fost dublate de alte realizări importante. Printre acestea se află furnizarea accesului la conectivitate către noi clienți, fructificarea de către Orange Business Services a dinamismului zonei de IT&C, cât și interactivitatea și accesibilitatea serviciilor digitale, segment mult apreciat de utilizatori.

Felicit din nou marea echipă Orange care ne-a arătat în aceste vremuri dificile că dispune de resurse uriașe de operativitate și empatie, consolidând poziția și numele Orange pe piața locală de telecomunicații”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Categorii: retelistica

Urmărește-ne pe Google News

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.