Am găsit mai multe detalii legate de rezultatele UPC România într-un articol de pe Profit.ro. UPC este un jucător important de pe piața de internet fix și servicii TV. Concurează cu RCS-RDS, Telekom Romania Communications etc.
- 1.29 milioane clienți și creștere de 6.5% față de T1 2016;
- 488.300 clienți pe telefonia fixă, creștere de 17.5%;
- 544.000 clienți pe internetul fix, creștere de 8.7%;
- 647.400 clienți pe televiziunea digitală, creștere de 6.7%;
- 255.000 clienți pe televiziunea analogică, scădere de 6.7% față de perioada similară din 2016;
- 1.25 milioane clienți pe cablu și satelit, creștere de 2%.
Apropo, veniturile din 2016 sunt de 151 milioane euro ( 689.3 milioane lei). Spre comparație, Telekom Romania Communications în 2016 a înregistrat venituri de 602.5 milioane euro.
UPC este prezent în 300 de localități din țara noastră.