Uite o ştire interesantă, una care cred că va împărţi (din nou) lumea în două tabere: pro sau contra acestei decizii.
Se pare că Sameday a început să afişeze reclame pe ecranele easybox-urilor. Personal chiar azi am ridicat ceva de la easybox şi nu am observat nicio reclamă, însă Radu Dumitru (nwradu.ro) a fost întâmpinat zilele acestea de o astfel de reclamă, una pe care a şi surprins-o în două fotografii:


La cele peste 7000 de easybox-uri existente şi la ce trafic generează acestea, pare destul de clar că Sameday are capacitatea de a oferi cifre exacte pentru firmele de publicitate.
Mie personal mi se pare o decizie bună, atât timp cât prin aceste reclame îmi menţin un cost redus la livrare (aici mă refer în special la abonamentul Genius de la eMAG) şi, mare atenţie, nu mă obligă să le suport X secunde / minute înainte de a debloca locker-ul. Din ce înţeleg nu este cazul de aşa ceva, imediat cum atingi ecranul, reclama dispare.
O variantă de viitor ar fi să împartă ecranul în două (jumătate cu reclamă, jumătate pentru deblocare cutie), mai ales că la easybox-uri acestea sunt destul de generoase.
Vouă cum vi se pare această implementare de reclame pe ecranele easybox-urilor?